17,09

hejj, igår morse  ringde marwa mej så drog jag in till stan i göteborg & träffade henne & soha vi kollade massa & hade kul helt enkellt,

senare gick vi typ runt i göteborg ( JAG ÄLSKAR GBG)

sen köpte vi godis & sånt och kollade på tv sen la dom sej men dom kunde inte sova för jag snackade i telefon & människan jag snackade med sa massa läskiga saker, så jag kunde inte sova och fortstatte prata hela natten !

soha fick damp & la sej i ett annat rum xD

måste bara säga att jag fick värsta stöten !!!!!!

omg jag dog !

sen va jag tvungen att vakna runt 10 !!!

så jag sov bara i typ 4 timmar !

vi skulle lämna sohas syster till ngn bondgårds grej hah de va skit långt !
& skit varmt !!

aja sen kom jag hem & nu e jag med nor & typ håller på att somna :S

aja najs dag igår iaf

see uuu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0