no idea

hellllu e typ på skit bra humör men samtidigt skit lessen för en dum sak :S

aja idag  vakna jag runt halv två sen satte jag mej vid datan sen skulle jag fixa min gardedob omg fick rikrig damp !

sen förtjänade jag fan att få äta på donken så jag ringde nor så drog vi dit vi prata m,est om typ dåliga saker.. de har hänt massa saker fan ! :(

aja de har nästan löst sej nu..

sen hämta min pappa mej för vi skulle handla för vi skulle få gäster, sen kom vi hem, och då va dom redan här hihhi sen drog vi alla t coop & luffa & så

sen har vi ba chillat & skrattat imon tror jag de blir nordstan med soha & marwa <33333

haha nu har marwa & samira (?) lite problem... aja de blir nog bra de också, för låångt inlägg :(

men palla ändra nu :D

hade bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0