stan idag :)

hejj, aa sara har ju redan berättat vad vi har gjort idag,
men jag kanske kan berätta igen ?
aja idag va de skolan sen efter de gick jag och sara hem en stund sen drog  vi till kungsmässan, köpte de sara skrev, alltså : hår moss (staving), lösfransar, till michelles tjej middag, present till michelle,puder borste och inte så mycker mer.hahah ska nog inte berärra om kungsmässan men de hände saker och det va sjukt kul.
åt på donken också :)
och nu siter jag här hos min farmor och gör ingenting.
och jag e seriös nu, jag ska börja blogga mer nu !
jag lovar !
aja nu ska jag nog dra mig hemåt
ajuste bråkade med ngn i telefon på vägen hem också (:
iaf ska nog hem snart och duscha sen testa att ha krullit hår imon ?!
ni får hade så bra (:


BITCH ASSÅ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0