TJEEEEEEEEEENA!

sara kanske har lite rätt, jag pallar fan  inte blogga !

ser ingen menning med det riktigt, kanske ta bort bloggen ?

men aja, förlorar ju inget på de heller :S

igår va det en ganska vanliga dag tror jag ?

först var det skola alltid kul med sara D:D:D:D

sen kom jag hem & skulle gymma med nor & sara(tvingade sara ut)

sen så SPPÖÖ regna det på vägen dit haah sara gick hem, önska  att jag också gjorde det :(

men men, sånt e livet, nu sitter jag här i skolan med sara & vi har precis gjort färdigt våran film.

vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, kanske vara med sara  ?:D:D:D
 de e ju lite soligt nu, haha nu skrattar sara åt att jag kollade ut & kolla om det var sol sen skrev de ? :S:S

försov mej mycket idag, haha vaknade kaske fem minuter innan vi börja ? :D:D

haha tro mej jag hade minst 20 missade samtal från sara :(

& 17 sms, haha älskar dej sara (L)


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du inte andra kompisar är nor o sara?

2010-04-22 @ 20:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0