igår&idag

nu tänker jag berätta lite om gårdagen och idag, igår bjöd min syster oss på middag, värdelns godaste pasta och någon annan god sås till, dom beställde även värdelns stötsta pizza som ingen åt av typ haha, pastan&såsen va så mkt frächare och godare(pizza e inte rikrigt min grej) skit mysigt iaf bi satt och snackade skit, planerade libanon och snackade om massa saker !älskar min syster ska ni veta haha, idag drog jag och hon och köpte ett par sandler var inför libanon sne har jag packat haha två veckor innan (a)
har bara ¨lite¨saker kvar, sen har jag bara vart hemma och faktist inte suttit vid datorn !
asså fyfan vad jag saknar sara ! den bajsungen haha, men de e ju bra att hon har kul :)
så nu vet ni ! kanske lägget ut en bild på sandalerna sen ?
puss !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0