godmorgon !

cha cha bloggen, skojja. Men godmorgon  !
har inte bloggat ett dugg men jag vaknar sent hjälper mamma & syster (syrran e gravid)
träffar sara drar alltingen till lissberg eller stan eller bara ute.
och de e ju faktis sommarlov men jag e ju faktis sugen på att bli lite seriös med bloggandet, som sara typ !
diggar hennes blogg (A)
www.saraarosell.blogg.se :)
drar till libanon nästa vecka på ondagen och kommer hem 18/8
alltså 7/7 -18/8  kommer nog inte blogga ett dugg där  men sara kanske kan gästblogga lite.. hon gillar de som ni kanske märkt :D
igår var jag och sara i stan hittade lite fina saker men tyvärr inte i min storlek, måste hinnan köpa lite saker innan resan ! sen drog vi och köpte glass & jordgubbar satte oss i solen snacka lekte haha, skit skoj och mysigt !
jag älskar dig din lille bajs ! (sara
vaknade typ vid 12 och nu sitter jag och webbar med  sara och mitt yttesrt fula hår
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0