skit,

jag vet, att jag typ aldrig bloggar men har typ aldrig någån lust med de, men nu e de så att jag tänker skriva av mig lite, asså jag kan fan inte hantera det här längre, jag saknar honom så skarpt, jag vill ha honom tillbaka, tror dom flesta som känner mig vet vem jag pratar om, men snälla hjälp mig någon !
inte en enda jävla människa förstår mej inte min bror mamma eller syster inte ens min andra halva sara, bara för att hon tycker illa om honom, han som jag skulle kunna dö för. jag försöker värkligen svälja det och gå videare vet att han inte ens tänker på mig.men vad fan ska jag göra?!
kan inte rå för det. jag vet inte ni kanske har rätt om att han e en dålig människa och allt vad de e, men i mina ögon e han helt underbar och ingen  kommer kunna ta hans plats, detta knaske låter helt sjukt egentligen för att de va jag som valde att lämna honom, men all press jag klarade inte av det mer, jag trodde fan på dig och sket i allt & alla men vad fick jag tillbaka ? jo ingenting trots de ÄLSKAR JAG DEJ !
jag minns allt jag  sagt till dig och jag står för det. varenda litet ord jag sa till dig kom från mitt hjärta.
minns du när vi lovade att aldrig lämna eller ljuga för varnadra ? det minns jag, och jag står kvar för det kommer aldrig ljuga eller lämna dej, finns alltid här.
aja nu känns de inte alls bättre utan har lust att lägga mig och gråta ännu mer.
aja
hejdå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0