godmorgon :)

hejj, ja vakna för en stund sen av att nor  typ messa & tvinga mej att vakna bara för att säga lycka till (hon ska spela match)

aja lika bra de klockan e ju över 1..


jag har värkligen inte orkat blogga eller sitta vid datan fast ja har ju suttit vid datan men inte orkar blogga ;S

anyway igår efter skolan drog ja till min syrra & lekte med adam (L)(L)(L)

sen ringde nor & hade panik för hon inte hade några hemma nycklar så jag va tvungen att gå hem & möta upp henne så va vi hemma hos mej en stund sen givk vi till henne & spela lite fotboll, & chilla sen givk vi till inlag för att hämta min cykel sen så åkte vi runt & dampa & hade riktigt kul:D

människor som såg mej igår trodde säkert att ja va full men nej jag hade ba kul :)

sen vid 8 typ kom vi hem t mej och åt sen  gick  nor hem sen levde vi lyckliga i alla våra dar :)

skojja men nu tycker ja de här inlägget blev skit långt & skit tråkigt

puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0