helgen,

hej alla sötnosar ! jag har inte suttit vid datan så mycket alls så därför har jag inte bloggat !
det är så att min laptop är paj så jag måste använde denna som e upptagen väldigt mycket.
men iaf helgen har vart helt UNDERBAR!
i fredags va de skola sen gick jag &sara hem toh pengar och sånt sen tog vi tåget till lisseberg.
vi va där hela dagen så jag var helt slut när jag kom hem så orkade inte blogga :'(
sen i lördags så vaknade jag super tidigt för att hinna med kvart över 12 tåget in till göteborg med sara älskling,
vi va lite på nordstab och sånt sen drog vi in till lissebrg och va dät till 8 typ.
tror jag glömde skriva att jag köpte guldpass & gick gasteb i fredags !!!
askul, iaf idag kommer mina kusiner från tyskland tror vi ska till skarasommarlabd  (inte idag)
men dom ska bara vara här en vecka (TROR JAG) så de blir nog skoj.
 
JAG ÄLSKAE DIG SARA ROSELL !

Kommentarer
Postat av: din älskling

jag älskar dig mycket mycket mera<3333

2010-05-24 @ 11:25:58
URL: http://saraarosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0