kommet inte på ngt

tjena ! haha jag har vart tillbaka ett bra tag nu.Men har värkligen hafft fullt upp med skolan familjen och vännerna och jag sitter inte mycket vid datan alls vilket har gjort att jag inte bloggar heller. De va iaf super i libnanon men sjukt jävla varmt asså ni anar inte !!!!! över 45 grader man ba TJJJJJJENA.Iallafall idag gick vi 11 mil med skolan.Jag gick med melissa kim bernard och sara asså faaaaaaan va mycket vi gick fel och så va vi så sena så dom hade tagit bort alla kontroller -.- men men sen så vilade vi en stund i ishallen sen drog vi hem när jag kom hem sp duchade jag sen kom nor till mig och vi hade tänkt att bowla men jag va så trött så vi sket i de, sen satte vi på en film sne orka vi inte de heller och till sist satt vi och glodde på idol och satt vid datan åt och snackade skit,trevligt ! och nu har jag kommit hem och sitter vid datan och har inget mer att skriva haha, puss ! (L)

Kommentarer
Postat av: Lenaa

amen har svarat på din kommentar på min blogg :)

Söt du var med btw:D

2010-10-08 @ 16:16:15
URL: http://xspegelbomb.blogg.se/
Postat av: Lenaa

gå gärna in och läs mitt svar så du försstår vad de var jag skrev om :)

har utvecklat inlägget också så man ska förstå vad jag menar ^^

2010-10-08 @ 16:53:09
URL: http://xspegelbomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0